مصاحبه آرشیو خبر ها
کارلوس توز : من توقع چنین عملکردی در یوونتوس را نداشتم

کارلوس توز : من توقع چنین عملکردی در یوونتوس را نداشتم

کارلوس توز ، مهاجم یوونتوس طی اظهار نظری جالب از عدم پیش بینی عملکردی با این سطح از درخشش در سال اول حضورش در جمع بیانکونری گفت. این مهاجم آرژانتینی تا به این جای فصل 18 گل برای یوونتوس به ثمر رسانده و در دو بازی اخیر ، تقابل با کاتانیا و پارما ، با گل هایش شش امتیاز برای بانوی پیر به ارمغان آورده است.

این تاثیری است که توز آن را پیش بینی نمی کرد.

"در حقیقت ، من پیش بینی چنین عملکردی را نداشتم ، من تنها در نظر داشتم که کار خود را انجام دهم و همه این ها در حالی است که من اولین سال حضور در فوتبال ایتالیا را تجربه می کنم."

"رقابت های سری آ سطح بسیار بالایی دارند . ما در شرایطی مشابه با شرایط جنگ به مصاف کاتانیا رفتیم و سپس تقابل دشوارمان با پارما."

"این دیدار ها هستند که یک تیم را به قهرمانی می رسانند ، دیدار های کلاسیک و پر اهمیت تر مانند تقابل با ناپولی ، میلان و اینتر نیز وجود دارند ، اما مصافی مشابه مصاف یکشنبه در سیسیلی ، اهمیت بسیاری دارد."

توز و سوال همیشگی خبرنگاران ، امتناع سابه یا از دعوت کارلیتوس به تیم ملی آرژانتین

"ما بارها در ارتباط با تیم ملی صحبت کرده ایم ، اما من تنها کار خود را انجام می دهم . من تصمیم گیرنده نیستم و همه چیز به تصمیم سرمربی ، سابه یا ، برمی گردد ."

"من دیگر در این ارتباط صحبت نخواهم کرد . من پاسخ تماس های تلفنی خبرنگاران آرژانتینی را نمی دهم . به عقیده من در چنین شرایطی ، این وظیفه بازیکن نیست که با سرمربی تماس برقرار کند."

اظهار نظر کارلوس توز در ارتباط با نفر دوم جدول گلزنان لیگ ، چیرو ایموبیله ، بازیکنی که طبق گمانه زنی ها احتمال زیادی به بازگشت او به یوونتوس در فصل آتی وجود دارد.

"او در حال اثبات کردن خود در کسوت یک بازیکن قدرتمند است . زدن 17 گل در سری آ کار ساده ای نیست . او عالی عمل می کند و حقیقتا لیاقت پوشیدن پیراهن یوونتوس را دارد."


"تیم ترجمه انجمن یوونتوس"
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
امید گوهری
امید گوهری«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: